Στον ευρωπαϊκό χώρο, ο διαχωρισμός Δύσης και Ανατολής δεν είναι μόνο γεωγραφικός αλλά πρωτίστως πολιτισμικός.

Ειδικά όσον αφορά τη μουσική, παρατηρεί κανείς ότι η λόγια, κεντροευρωπαϊκή μουσική δημιουργία (και δη η γερμανική) από τον 18ο ως και τον 20ο αιώνα έδωσε έμφαση στην εκφραστική σαφήνεια και πυκνότητα, στη μορφολογική αρχιτεκτονική και στην αρμονική διαύγεια, την ίδια στιγμή που η Ανατολή ανακάλυπτε σταδιακά μία δική της «φωνή», πιο ισορροπούσε ανάμεσα στη ζώσα λαϊκή της παράδοση και τον ταυτόχρονο θαυμασμό προς τα δυτικά επιτεύγματα, ανάμεσα στο υπερεκχειλίζον πάθος που κυριαρχεί στον πυρήνα της σλάβικης ψυχής αλλά και στην αφοπλιστική «ψυχρότητα» που συχνά φαίνεται στην επιφάνειά της.

Αυτές τις αντίρροπες αισθητικές τάσεις, αυτή τη συνύπαρξη που δίνει το στίγμα του ευρωπαϊκού μουσικού πλουραλισμού στοχεύει να αναδείξει το 12ο Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Χανίων, αντιπαραβάλλοντας σε καθεμία από τις έξι συναυλίες του έργα του γερμανικού κλασικισμού και ρομαντισμού με έργα από τη Ρωσία, την Αρμενία, την Πολωνία και την Τσεχία, γραμμένα τον 19ο και 20ο αιώνα.

Information: www.chambermusicfestival.gr/

Εισιτήρια 

Πηγή:  www.minoapalace.gr/el/news-events